mammatherese

Direktlänk till inlägg 19 mars 2014

Klädtokig kille (:

Av Therese Lindström - 19 mars 2014 11:01

Igår fick jag ett sms om att mitt HM paket hade kommit, så vi åkte & hämtade paketet igår kväll. När vi kom hem var Kevin väldigt ivrig på att öppna påsen :) men var tvungen & lägga Isabella först. 

När vi öppnade påsen, var han glad. Men blev överlycklig när jag visade vilka kläder som var hans. Och jag frågade om jag hade köpt fina kläder? han gav mig ett stort leende & sa ja. 

I morse tog jag på honom dom nya jenasen och han blev jätte glad. Men upptäckte att dom var på tok förstora i midjan. Så jag sa till Kevin att byxorna var förstora och att han inte kunde ha på sig dom :/ så jag sprang upp och hämtade ett par andra byxor. Tog på honom dom och han såg jätte besviken ut. Det gjorde ont i mamma hjärtat. Men jag kan ju inte trolla. Jag försökte verkligen få Kevin och tycka att dom andra byxorna var jätte fina. Men det hjälpte inte! Men helt plötsligt fick jag syn på att dom röda jeansen hade resår så man kunde dra åt dom. Vilket jag gjorde och sen bytte vi byxor till dom röda fina jeansen och lyckan var total :) nöjd son = nöjd mamma.

 
När vi kom till dagis så lade personalen märke till att Kevin hade nya kläder på sig :) och sa att dom var fina. Kevin växte en meter & blev så glad. Älskade unge <3 

 
Isabella fick även hon ha på sig sina nya kläder :) och hon blev så fin <3 
(Hon ser lite stel ut på bilden, men det är för hon försöker resa på sig)

 
Vaknar upp och känner mig svullen. Det syns inte så bra på bilden. Men det känns :/ 
Ögoninflammation, suger :(

Fruktansvärt trött, då jag blivit väckt en massa i natt. Så har inte blivit mycket sömn här inte! Och till råga av allt vräker det ner snö. Suck! ge mig vår NU

Ja just nu är "livet" inte på topp... Men med andra sidan kan man inte ha bra dagar jämnt. Får hoppas på en bättre dag i morgon då vi ska till Kyrkis <3 

Kram 
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Lindström - 2 april 2014 11:11

Hellu... Strålande solsken ute & det är 11,4 grader :) lite skillnad från i morse när det var - 4. Så barnen fick ta på sig sina overaller när vi skulle gå till dagis. Tänkte plocka bort vinterkläderna härom dagen, men dom får vara kvar lite till. So...

Av Therese Lindström - 1 april 2014 11:47


  När jag träffade dig första gången november 2010, då tänkte jag den här killen ska bli min. Hade turen vid min sida & behövde inte kämpa för att vinna ditt hjärta. För vi båda föll pladask. Vi har varit tillsammans 3år & 5månader. Och det har vari...

Av Therese Lindström - 30 mars 2014 19:28

Tittar på Rederiet i brist på annat :) älsklingen är ute & donar. Och barnen sover! Isabella somnade vid 18.30 och Kevin runt 19.00! egentligen skulle klockan ha varit 17.30 och 18.00. Men vi ändrade ju till sommartid inatt :) får se om barnen vaknar...

Av Therese Lindström - 30 mars 2014 11:35


  Idag blir det smörgåstårta till lunch <3 ska bli riktigt gott :) då jag är GRYM på att göra smörgåstårtor. skrytinläggBarnen får klyftpotatis och chickenbits. Dom har gjort om Facebook utseende igen, undrar vad det var för fel på den som var in...

Av Therese Lindström - 26 mars 2014 20:36


Det blev en sen kvällsmat idag! Men det var det värt :) för riktigt gott blev det. Dock gillade vi inte rödlöken till :/ det blev ett minus där. Annars var det riktigt gott :) så detta kommer vi absolut äta igen.    Barnen sover, magarna är mätta och...

Ovido - Quiz & Flashcards