mammatherese

Alla inlägg den 4 mars 2014

Av Therese Lindström - 4 mars 2014 09:55

Godmorgon bloggvärlden! Hoppas att ni mår bra. Det gör vi, el älsklingen har åkt på en rejäl förkylning och mår väl inte topp. Kevin är på dagis & leker av sig :) det är verkligen en underbar känsla av att veta att han trivs så bra där. Det är ju alla föräldras största önskan. Att ens barn ska trivas på dagis. Visserligen "måste" han inte vara på dagis då jag inte har något jobb. Men det kommer väl komma en dag då jag ska ta mig ut i den stora världen & jobba. Jag ser faktiskt fram i emot det :) ska bli skönt och få komma ut lite, träffa lite mer folk & tjäna pengar. Jag älskar att vara hemma med barnen, men har gått hemma så länge nu så det känns faktiskt skönt om man får chans att komma i väg sen! 

Idag kommer världens bästa syster Sanna på besök (: som jag har saknat henne. Då det var ett tag sen sist :( hon har bott i Östersund, men har av olika anledningar valt att flytta hem <3 välkommen hem älskade syster. Hoppas på att vi kommer kunna träffas lite mer nu. 

Vid 16.00 ev åker jag och syrran till pappa. Umgås lite med honom & där bjuds det på semla. Mums! Funderar faktiskt på om inte syrran ska få ta med sig lite Kinamat till mig och sambon, om han nu vill ha. För jag blev fruktansvärt sugen på det igår, från ingenstans! men eftersom vi ska äta stekt potatis och korv till middag idag så får jag väl äta Kinamat i kväll. Dock får jag värma på det. Men vad gör det?! :) gott vilket som ^^ 

Nej nu ska jag ta och plocka lite här hemma. Passa på medans Kevin är på dagis. Att försöka städa när han är hemma är som att skotta snö när det snöar.. HAHA! 

Ha en riktigt bra dag! Det ska vi försöka ha. Vad rädd om er


Ovido - Quiz & Flashcards