mammatherese

Alla inlägg den 6 mars 2014

Av Therese Lindström - 6 mars 2014 10:59

Inatt drömde jag en riktigt hemsk dröm. Lyckan var stor när jag vaknade & såg min lilla prins ligga & sova tätt intill mig. 

Jag drömde att Isabella skulle ta ambulansen till sjukhuset (inge allvarligt) och eftersom jag tyckte Kevin hade varit dålig ett tag så tyckte jag han skulle följa med. Tog på Kevin skorna och han trilskade lite. Men iväg kom dom med ambulansen och jag stannade hemma :O hur som helst ambulansen kom tillbaka efter ett tag med Isabella och hon mådde bra. Men ambulanspersonalen berättade att Kevin hade dött. Jag frågade om dom skämtade? Nej det gjorde dom inte. Jag började gråta hysteriskt mycket. Slängde mig i famnen med en människa (osäker på vem, tror det kan vara ambulanspersonalen) och sa jag som älskar att vara tvåbarnsmamma och är så glad för att jag har fått vardagen att funka. Har helt plötsligt bara ETT barn <3 :´/ Kevin hade tydligen dött utav blodförgiftning i hjärnan. 

*Ryser* 

Jag hatar att drömma hemska drömmar om mina barn! Har så svårt och släppa det :/ men är iallafall glad för att det bara är drömmar och inte någon verklighet. 

Vid frukosten så blev jag tårögd när jag såg Kevin sitta & toka sig.Kände sådan lycka av att se honom sitta där livslevande och han busade som vanligt :)  Och jag kramade honom extra mycket innan jag gick från dagis & sa mamma älskar dig så mycket <3

Nu ska jag stoppa något i magen, magen kurrar. Och sedan leka lite med Isabella innan jag ska iväg till dagis & hämta min fina pojke <3 sen när vi kommer hem blir det full fart i vanlig ordning. Och i morgon är det fredag & det innebär helg. I helgen kommer vi ha en del att stå i. Men det kommer bara bli roligt :D 

Nej avrundar här. Kommer inte på något mer att skriva för tillfälle :( 

 


Ovido - Quiz & Flashcards