mammatherese

Alla inlägg den 9 mars 2014

Av Therese Lindström - 9 mars 2014 18:31

Jag är så otroligt stolt över Kevin <3 han har tidigare varit totalt ointresserad av att börja prata. Men jag har inte kännt mig stressad över det. För mig kvittar det om han börjar prata när han är 2,3 el 4år. Men som många andra föräldrar så längtar man ju när sitt barn börjar prata. Det har nu börjat komma mer och mer ord från Kevin nu :) här i kväll sa han helt plötsligt gott när jag gjorde välling. Och sen när han kollade blocket med älsklingen sa Micke något om sju och då säger Kevin sju. Älskade unge vad du får mitt hjärta att smälta. 

 


Av Therese Lindström - 9 mars 2014 09:22

Godmorgon! Idag kommer min älskade syster på besök (: det är så kul att hon har flyttat hem så vi kan träffas lite oftare nu <3 annars har vi inte så mycket planerat & det kan vara skönt det också. I morgon är det en ny vecka med nya möjligheter. Kevin ska till dagis som vanligt och på torsdag funderar jag på att ta med Isabella till kyrkis! Har ju inte varit där på evigheter & framför allt inte sen dom bytte lokal så måste dit och kolla läget. Annars blir det väl en rätt lugn vecka. Skönt det också! :) 

 


Nej tja om man skulle ta och hitta på något :) vad vet jag inte riktigt? Ha en bra dag! 



Ovido - Quiz & Flashcards