mammatherese

Alla inlägg den 15 mars 2014

Av Therese Lindström - 15 mars 2014 09:11

Idag ska mina älsklingar sova hos mormor/moster en natt :) det kommer bli tomt utan dom. Men det ska faktiskt bli skönt & få lite egentid med älsklingen, att bara få vara Therese & Micke för en stund. Vad vi ska hitta på? det har vi inte planerat förutom att vi ska köra en storstädning! vad vi hittar på sen, det återstå att se.

Jag hoppas att det går bra för barnen att sova borta. Kevin har ju sovit hos sin mormor förut. Men Isabella har aldrig sovit borta. Så får se hur det går? Men känslan säger iallafall att det kommer gå bra :) 

När Isabella har vaknat ska jag vika lite tvätt & packa det barnen ska ha med sig. Sen blir det en massa lek & bus med barnen innan vi far till Kopparberg! (: 

Haha nu vaknade visst Isabella, bara för jag skrev om det :p så bäst och sätta fart. Ska även ta en dusch tänkte jag. 
 
Mammas små älsklingar <3
 

Ovido - Quiz & Flashcards