mammatherese

Alla inlägg den 18 mars 2014

Av Therese Lindström - 18 mars 2014 20:24

Det verkar som att jag har åkt på ögoninflammation, det mesta tyder på det iallafall. Jag hoppas att det går över snart. 

Mitt HM paket kom idag, så var ner och hämtade det tidigare i kväll. Och Kevin blev överlycklig! Han är klädtokig precis som jag :) så i morgon ska han få ha på sig dom nya kläderna :) ett par röda jeans och en vitrandig tröja med en gubbe på! Och Isabella ska få på sig en ljusrosa tröja och ett par blå prickiga byxor. 

Sitter & väntar på att älsklingen ska komma in så vi kan slå igång någon film. Sen blir det & sova. Så man orkar upp i morgon också =)

Ja just ja. Idag när jag hämtade Kevin på dagis så undrade fröknarna om vi kunde byta dagis dagar? Så istället för att han ska gå på dagis tis-tor som han gör nu så ska han gå mån-ons. Ville egentligen inte byta då jag trivs ganska bra som det är. Men samtidigt får han chans att följa med till kyrkis. Så det blir nog bra det också! =) 

Nej film och sova.. Godkväll <3

Ovido - Quiz & Flashcards