mammatherese

Alla inlägg den 10 december 2012

Av Therese Lindström - 10 december 2012 20:41

Jag längtar så otroligt mycket efter min lilla bebis   Undrar hur h*n kommer att se ut? Och undrar även hur Kevin kommer reagera. Även om han inte kommer vara så gammal (1år & 7månader) men ändå. Ska ändå bli kul och se hur han reagerar. En evig väntan. Under tiden jag väntar ska jag njuta av magen. Kommer bli tomt när bebis kommit och jag troligen aldrig mer kommer få uppleva den där mysiga magen igen   men som jag nämnde i ett tidigare inlägg så är jag klar med mitt sen. Jag tycker två barn räcker bra! Om det inte vore för smärtan på förlossningen eller andra jobbiga stunder med barn så skulle jag nog vilja ha 2 till. Hehe! Men nej vill inte utsätta kroppen för mer plåga :s visserligen vet jag inte hur förlossningen med 2an blir men med Kevin så säger jag bara fyfan smärta.Belöningen efter förlossningen var ju Kevin


Koliktiden & alla vakna nätter dom är inte heller en dans på rosor. Så nej två barn räcker ypperligt =) Har gjort klart mitt sen med barna födande osv ;) 


Kanske låter som att jag bara tycker det är jobbigt men nej absolut inte. Att vara mamma är så jävla underbart. Det går inte att beskriva hur underbart det är. Måste upplevas! Trodde aldrig man kunde känna såhär starkt för någon, man bara kännt typ 1år :p


Nej nu orkar jag inte sitta här och knappa på tagenterna mer idag. Ska ta och mysa ner mig i soffan med halv stora bebis magen

 


Av Therese Lindström - 10 december 2012 14:36

Har haft telefon en vecka drygt och jag är super nöjd :-D först i början suckade jag bara för jag och telefon kom inte överens. Men nu kan jag den som ett rinnande vattenfall ;-) ångrar mig inte en sekund att jag valde att köpa just den här telefon. Tack älskling <3 fick pengar utav honom när jag fyllde. Det bästa är alla appar man kan hämta hem gratis.

Nu ska jag se på norska julkalendern som går på tv. Sen ge Kevin mat. Uppdaterar mer i kväll.. Ha en bra dag.

Ovido - Quiz & Flashcards