mammatherese

Alla inlägg den 11 december 2012

Av Therese Lindström - 11 december 2012 17:20

Såhär glad blev Kevin när han fick åka pulka hem från dagis :-D skönt och slippa vagnen någon gång! Det värmde att se Kevin bli så glad... Mammas lilla älskling <3

Leka lite med Kevin :-) sen titta på julkalendern. Efter det blir det sängen för hans del. Jag & Micke ska glo lite på tv

Ha en fortsatt trevlig kväll..

Av Therese Lindström - 11 december 2012 11:36

Idag går energin som en berg & dalbana. Inte något man önskar precis! I morse när väckarklockan ringde var jag så trött att jag knappt orkade gå upp. Men upp kom jag och iväg till dagis kom vi också :) Idag blev Kevin lite ledsen när jag skulle gå    men som tur är så går det över på typ 1min. För så fort jag gått blir han glad & leker på som vanligt. Skönt det.

När jag kom hem var jag fortfarande super trött. Ögonen vägde bly. Micke sa att jag skulle lägga mig en stund. Men det ville jag inte för då vet jag att jag skulle bli ännu segare/tröttare. Så jag kämpade i mot sömnen! =) Stoppade sen något ätbart och drack vitamin (brustablett) och blev piggare :D  så jag satte i gång och fixade med massa saker här hemma. Men nu är energin åter igen i bott och skulle helst av allt vilja lägga mig & sova. Men det går inte :/ Undrar om energin ska åka någon berg och dalbana under hela dagen?! då avlider jag ;) nej men jobbigt ÄR det.

Nu över till något helt annat ;) Det här med julklappar. Jag har handlat två stycken inne i stan till Mia. Och sen har jag handlat några över internet! Skönt och kunna sitta hemma framför datorn och klicka i lite i kundkorgen och sen klicka på skicka beställning. Jag tycker det känns som jag har fixat en del klappar & att jag inte skulle ha många kvar. Men när jag började tänka efter så fattas det massor fortfarande :O Ja jag erkänner min hjärna har åkt på semester...

Måste sätta mig i kväll och skriva en lista på vilka som är klara och vilka som inte fått någon klapp ännu. Annars kanske man står där på julafton och så är det någon stackars krake som sitter utan. Och det vore ju inte kul..

Hur går det för er?! Har ni handlat några julklappar än? Många? några få kvar?

 

Nej nu ska jag ta och fixa det sista. Och sen knalla bor till dagis & hämta hem Kevin. När vi kommer hem blir det lite käk. Rester från igår. Skönt, slipper laga mat idag :D

Ovido - Quiz & Flashcards