mammatherese

Alla inlägg den 2 november 2012

Av Therese Lindström - 2 november 2012 20:40

Grattis på födelsedagen till mig själv då! Idag klockan 19.29 för 25år sedan föddes jag! =)

Har haft en jätte bra födelsedag! Även om det inte har hänt sådär super mycket. Till middag åt vi min favorit rätt (kött och beasås. Potatis, morötter och lök i ugn) mmm smarrigt.

Sen vid 19.00 tiden kom pappa och Tina. Då fick jag prydnads grodor (samlar på grodor) så nu har jag ännu fler i min samling =D

Och så fick jag pengar och trisslottor av älslingen och Kevin <3

Tack så jätte mycket....

Nu avslutar vi kvällen med och se på Gustavsson 3trappor och sen krypa ner i sängen & sova. I morgon bär det av till Örebro och sen käka på Wokhouse (om det är öppet) sen kommer släkten hit .och fikar..

Nej godnatt och sov gott....

Ovido - Quiz & Flashcards