mammatherese

Alla inlägg den 9 november 2012

Av Therese Lindström - 9 november 2012 13:56

Nu ska jag avslöja en liten hemlighet och det är, Jag är gravid. Nu äntligen kan jag skriva och prata om det hur mycket jag vill och det känns skönt...

Släppte nyheten på Facebook i onsdags och grattis hälsningarna strömmade in. Tack, ni är underbara   

När kommer bebisen undrar kanske ni? Jo 17/5 på Norges nationaldag är det BF   En bebis som kommer mellan vår/sommar. Det kan inte bli bättre!? =)

Den 28/12 ska vi på RUL. Då får vi möjlighet och smygkika på könet. Jag tror vi kommer göra det den här gången också. Får se vad det blir denna gång? Det skulle vara kul om det var en flicka. Men det spelar ingen roll bara barnet är friskt! =) Känslan säger dock att det blir en pojke till...

Nej nu måste jag fixa lite här. Klockan fullkommligen rusar iväg när vi tog oss en sovmorgon till ända till 10.00 Hehe! Men innan jag avslutar så ska jag visa lite bilder...

 

V. 13. Är mycket rundare nu än vad jag var med Kevin i samma vecka. Men
man har ju en förmåga att kunna bli större med andra barnet.



Stor mage redan nu och jag är bara i V. 13. Rundare än med Kevin som sagt

   

Vår fina bebis <3 Längtar redan efter dig

 

En liten knodd ligger och jäser

Ovido - Quiz & Flashcards