mammatherese

Alla inlägg den 14 november 2012

Av Therese Lindström - 14 november 2012 11:53

Idag väckte Kevin mig vid 05.00 för att han var hungrig. Hämtade vällingen och den drack han upp fort. Sa godnatt och bädda om honom. Gick sen in och lade mig i sängen och försökte somna om. Men kunde inte det och klockan blev allt mer. Vid 06.00 lyckades jag somna. Fick sova ca 15min sen ringde klockan. Var riktigt trött och hade god lust och somna om. Kevin själv låg och tjoade. Verkade absolut inte ha planer på att sova. Så vid 06.30 gick jag in till honom och då står han i sängen och är skitglad och det lyser bus i ögonen på honom.

Vid 07.50 kom vi till dagis. Lämningen gick sådär idag. Han blev lite ledsen när jag sa hejdå. Men tror det gick bra. För ingen har ringt iaf och klockan är 12.00 =) tur att han hade snutten (trygghet) och att det var Karolina som var med och vinkade med Kevin. Hon är en sådan bra fröken! ^^

Idag har jag stort sätt inte gjort ett skit. Har slängt i en tvätt i maskin. Men annars nada! Har inte haft orken. Har istället legat i soffan och tittat på film. Men efter halva så somnade jag =P haha. Tur man sett filmen förut och vet hur den slutar iaf.

Nu ska jag strax tömma diskmaskinen och sen knalla till dagis och hämta min prins <3 mitt allt..

Ovido - Quiz & Flashcards