mammatherese

Alla inlägg den 19 november 2012

Av Therese Lindström - 19 november 2012 12:02

Bloggar inte alls lika ofta längre. Men idag känner jag för att skriva av mig lite!. 

Hoppas att helgen har varit bra. Det har väl min i det stora hela. Har väl inte hänt sådär jätte mycket. Har mest tagit det lugnt, vilket också behövs ibland. Det verkar som att jag har fått foglossning =/ vilket inte alls känns bra då jag är själv mesta dels med en busig 1åring. Men det går, bara jag lyssnar på kroppen och försöker undvika sådant som gör att det gör mer ont.

Igår fick jag ett väldigt tråkigt besked. Kan fortfarande inte fatta att det är sant :´/ En kille som jag känner har gått bort. Han blev endast 26år. Himlen har fått tillbaka en ängel alldeles för tidigt... 
Vila i frid Fredrik Pettersson. Ta hand om dig. Så ses vi en dag i himlen... 

Det är hemskt när någon mår så dåligt att den inte orkar kämpa längre och väljer att avsluta sitt liv. Jag ställer samma fråga om och om igen. Varför? Tänk om någon hade kunna hjälpa dig. Ingen ska behöva må så dåligt att den väljer den tragiska utvägen...

Tårarna har runnit massor för min kind och det är nog inget mot vad det har gjort på Fredriks anhöriga! I kväll ska jag tända ett ljus för dig!

Vi talades vid några gånger under tiden du var tillsammans med min syster. Jag tyckte du var en sådan fin person. Snäll, rolig och trevlig. Och nu finns du inte mer och det gör så ont. Varför?! Även om jag aldrig hann lära känna dig sådär jätte mycket så sitter jag här och gråter som fan... 

Nu ska jag torka tårarna och försöka samla mig lite och sedan gå och hämta hem min fina prins från dagis <3 När vi kommer hem ska jag fixa lite mat. Sen får vi se vad resten av dagen har att erbjuda?! =)

Kram Vad rädd om er

Ovido - Quiz & Flashcards