mammatherese

Alla inlägg den 27 november 2012

Av Therese Lindström - 27 november 2012 08:43

Har funderat ett litet tag på om jag skulle beställa en ny telefon eller inte. Just nu har jag en rosa samsung, 

   

Som jag har haft i ca 3-4år. Har varit jätte nöjd med telefonen. Den har funkat klockren. Det är inte fören nu som den har börjat krångla lite, men det är inte så konstigt för den har fått stått ut mycket med Kevin som både har slängt den i golvet och dregglat på den. Haha tokunge <3 Det går inte alltid och sänka volymen på telefon och den vägrar ta kort. Men det är det ända problemet. Så den här telefonen har varit väldigt bra och tålig! Inte alla telefoner som tål sådant =)

Efter mycket funderande bestämde jag mig för att beställa en ny telefon! Det blev en sony xperia tipo (blå) så nu är det bara vänta och vänta på att den ska komma så jag kan sätta den på laddning och sen försöka förstå mig på den =) Ska bli så otroligt kul och jag längar!!!! 



 

Tusen miljoner tack älskling för telefonen! Fick pengar utav honom när jag fyllde 2 november. Visste inte riktigt vad jag ville köpa för något. Men sen kom jag på det en ny mobil =) sagt och gjort en telefon blev det..

Nu ska jag äta nudelsoppa, kolla på Tv och sen tvätta fönstren (inändigt) får ta utsidan då vädret är bättre...


Ovido - Quiz & Flashcards