mammatherese

Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av Therese Lindström - 8 oktober 2012 10:05

I helgen har vi firat Kevin i efterskott. Och fira det har vi verkligen gjort! Har ätit på tok för mycket av det goda. Det vill säga: Tårta, bullar och kakor ^^ 

Inhandlade gansk mycket fikabröd för jag räknade ju med att min farbror, kusin och farfar skulle komma. Men eftersom farbrors bil tydligen var trasig så är det förstårligt att han inte kunde komma. Men varför inte farfar kom det vette fan? Riktigt besviken blev jag. Men men! Inge o göra något åt. Han vill inte, och jag kan inte tvinga han.

Eftersom vi inte ville slänga tårtorna , kändes inte som någon idé eftersom det var inte så jätte mycket kvar så tog jag en bit extra ^^ vilket jag inte skulle ha gjort .

Blev först jätte illamående och sen efter det fick jag jordens magknip! Blev bättre efter en stund. Men fy vad jobbigt det var. Ångrade mig helt klart att jag ätit så mycket som jag gjort ^^ men men ..

Annars blev det ett lyckat kalas =)

Kevin fick en bok av Mia och Stefan.
Leksaker från mig och Micke (i förskott dock)

(Vit body med bilar
Svarta byxor
Mössa) från Niina med familj!

Han skulle få några fler presenter sen i efterskott ^^ var en som glömde presenterna =/ och en annan hade inte dykt upp osv.

Annars har vi inte gjort sådär jätte mycket i helgen. Den mesta tiden har gått åt till 1års firande. Men har varit hos Nina och sen har vi hälsat på John i Ramsberg =)

Nej nu ska jag lägga mig på soffan & vila... Mår fortfarande inte på topp! Kram








Ovido - Quiz & Flashcards