mammatherese

Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av Therese Lindström - 12 oktober 2012 12:16

Natten har varit allt annat än lugn! Det har varit en fruktansvärt jobbig natt, som jag sent kommer glömma! ^^

Kevin vaknade i natt någon gång. Gav honom välling och när den var urdrucken stupade jag ner i sängen. Men hinner inte mer än landa så hör jag hur han bökar runt i sängen och är ledsen. Jaha då var det bara och gå upp igen. Stoppar om honom och går sedan tillbaka till sängen. Dras dit som en magnet. Och riktigt trött är jag också. Men hinner bara lägga mig i sängen igen så är han åter igen ledsen. Jag tar upp honom och kollar tempen och den hamnar på 37.7 hm inte långt i från feber. Kanske mår han dåligt av den? gör säkert ont i kroppen. Ger honom alvedon. Pussar på honom och håller om honom i famnen en stund. Sen lägger jag ner honom och smyger sakta ut ur rummet och in till vårt sovrum. Och då hör jag helt plötsligt hur det smäller. Som jordbävning?! Nej suck Kevin har blivit extremt pigg ungefär som jag hivde i ungen 1kg. Så han står upp och hoppar. Samt rycker i spjälerna så sängen dunsar till mot väggen. Okej han får hållas. Jag kan iaf ligga och små blunda. Inte sova, men vila lite. Trodde ja jag. Nej för nu börjar Kevin bli uttråkad och gråter igen. För 711e gången! Nu har klockan blivit 05.00 =/ och Micke ska upp om 40min. Stackare som måste iväg och jobba när han inte sovit mycket han heller. Jag kan iaf passa på att vila när Kevin sover middag.

Sista gången jag var in till Kevin då smetade jag på Alvedon på tandköttet. För det är min sista utväg! Inte har jag lust och gå upp när jag knappt sovit ett skit... Suck! Och JA det hjälper. Kevin somnar vid 05.30 . Själv är jag lite nervös om jag verkligen KAN sova eller ej så det tar en stund innan jag kommer till ro och somnar vid 06.30 efter att Micke åkt till jobbet ^^

Ja som ni märker har natten varit allt annat än underbar! Efter många om och men så somnade han. Kan säga att jag är typ DÖD idag! Fruktansvärt trött och det är säkert älsklingen också <3
Så idag kommer jag inte göra mycket annat än och slappa...

Nu inta soffläge =) kram

Ovido - Quiz & Flashcards