mammatherese

Alla inlägg den 10 juni 2013

Av Therese Lindström - 10 juni 2013 07:46

Godmorgon! =) Egentligen skulle Kevin ha gått till dagis idag men eftersom han är snorig och hostar så får han vara hemma. Och humöret är inte heller på topp. Han är väldigt gnällig så han mår väl antagligen inte helt 100. Har inte kollat tempen, men tror inte han har feber iallafall. Så idag får det bli hemma mys med mig och lillasyster <3

Barnen har ätit frukost och fått kläder på sig. Och jag lika så :) ska snart slänga i lite tvätt i maskinen. Åter igen har tvättkorgen fyllts på. Jag som nyligen tvättat upp allt. Men nu när vi är 4 i familjen så blir det mer tvätt och Isabella är dessutom en kräkbebis ;-)

Funderar på att gå en promenad sen med barnen en sväng. Känner att jag behöver röra på fläsket ;) annars har vi inga planer för dagen. Tar det som det kommer...

Nej dags att sätta fart! Får ju inget gjort när jag sitter här.

 
Mina älskade ungar

Ovido - Quiz & Flashcards