mammatherese

Alla inlägg den 19 juni 2013

Av Therese Lindström - 19 juni 2013 08:30

Vi lever & mår bra. Men fullt upp! Där av lite bloggande =) Passar på att slänga in ett kort inlägg innan jag ska sätta fart med det jag måste göra. Det vill säga fixa med tvätten, plocka lite här hemma och försöka komma på vad vi ska äta till middag. Och sen vid 12.30 ska jag och Isabella gå till dagis och hämta hem Kevin. Sen är det full fart igen! Men jag njuter av det liv jag lever. Skulle aldrig vilja byta ut mitt liv mot något annat....

<3

Igår fick jag hem min förlossningsjournal *spännande läsning* . Såg förresten att jag vägde 93kg vid inskrivningen på förlossningen :O shiit vad mycket det låter. Och nu väger jag 76kg OM vågen vi har här hemma stämmer. Vilket den borde. Så jag har tappat 17kg sen Isabella kom till världen. Fett nice! ^^ även om det bara var en massa vätska, men iallafall ^^
Mitt mål är att komma ner till 70kg, hoppas att jag fixar det. Helst vill jag ner till 65kg. Då skulle jag bli överlycklig! Men tänker inte stressa mig fram. Det får ta den tiden det tar helt enkelt.  Jag kommer inte gå efter någon diet el så. Utan jag kommer köra på som vanligt. Äta den mat jag vill, fast mindre portioner, minska på sötsaker (bara äta det någon gång då och då istället för typ jämn) dricka mer vatten och äta frukt oftare ^^ sen självklart gå promenader. Sen småningom göra lite "träning" hemma som plankan, ryggövningar osv. Så får vi hoppas det ger lite resultat iallafall ... 

Nej bäst och sätta fart nu då..

Ha en underbar dag!

Ovido - Quiz & Flashcards