mammatherese

Alla inlägg den 16 juni 2013

Av Therese Lindström - 16 juni 2013 10:01

Godmorgon! =) Hujeda mig vad jag är trött. Båda barnen vaknade vid 02.00 tiden i natt. Micke tog Kevin och jag tog Isabella. Somnade sedan om för att bli väckt av Isabella vid 05.00 Gav henne mat två gånger och fick byta blöja två gånger också. Sen efter det blev hon nöjd och somnade gott <3 Vaknade vid 09.00 tiden. Har nu ätit frukost och tar det lugnt. Vilket det blir resten av dagen. Inga planer alls! Söndagar tycker jag är den tråkigaste dagen på hela veckan :p för då händer det inte ett smack & jag är rastlös till tusen... Hehe!

Måste förresten ta mer bilder på barnen. Fast hur jag ska få Kevin att vara med på kort? det vet jag inte. För han är mer vild än tam den lilla busen ;-) Tur Isabella är så liten och inte kan smita när man försöker ta kort (än) så länge. Men det dröjer väl inte länge fören hon blir som sin bror säkert. Eller vem vet hon kanske blir en fotomodell ;-) som alltid ska vara med på kort...

Tänk snart blir min lilla bebis 1månad <3 Måste det gå så fort? Tänk snart 1månad sen jag låg på förlossningen med värkar. Bästa dagen i mitt liv och ja såklart bästa dagen i mitt liv var även när Kevin kom till världen...

Nej ta och rota fram kläder till Kevin och sen vet jag inte vad jag ska hitta på? Men något måste jag göra iallafall. Orkar inte sitta stilla och glo :P

Ha en fin dag gott folk

Ovido - Quiz & Flashcards