mammatherese

Alla inlägg den 27 juni 2013

Av Therese Lindström - 27 juni 2013 12:56

 
Hade en riktigt surfia igår! Men man kan inte alltid vara nöjd. Nej men jag hade fuskat med att rapa henne ordentligt efter natt måltiderna och då får hon magknip :( jag vet ju att det blir så när jag fuskat. Men på nätterna är jag så fruktansvärt trött när hon vaknar så jag byter blöja, matar och somnar om! Men ska bättra mig för annars får Isabella lida och även vi andra som får lyssna på hennes skrik.. Även om Isabella har funnits hos oss i 1månad så har jag inte vant mig att bli väckt på nätterna då Kevin sover hela nätterna :p men man vänjer väl sig snart (om man nu någonsin vänjer sig) hehe.

Tillråga av allt så var Kevin på skit dåligt humör. Han bara gnällde hela tiden och inte ville han sova middag heller. Och dessutom regnade det ute! Så igår var det inge bra dag hemma hos oss. Men man kan inte alltid ha bra dagar ;)

Jag har nu varit jätte noga med att rapa Isabella i natt så idag mår hon bättre och är sig själv. Ligger och sover, vilket hon har gjort en bra stund. Men ska strax väcka henne för att ge lite käk och ny blöja. Sen efter det är det dags att sätta igång och göra mat. Undrar vad man ska äta för gott idag? Igår blev det koldolmar med potatis. Och det var riktigt gott =)

Just ja måste fixa med tvätten också! Det får jag inte glömma. Ska ta in den torra tvätten så jag kan vika det och lägga in det i byrån och garderoben. Och sen hänga upp den blöta tvätten som snurrar runt i maskin...

Nej dags och sätta fart. Saker och ting gör sig inte av sig själv, tyvärr.

Ha en underbar dag!

     

Ovido - Quiz & Flashcards