mammatherese

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2012

Möte om framtiden!

Av Therese Lindström - 24 oktober 2012 07:38

Godmorgon! Idag ska jag på möte i Örebro som handlar om min framtid. Är skapligt nervös. Men det kommer nog gå bra. Det ända tråkiga är att jag inte kommer få något besked fören om 3-4månader. Så det är väntans tider som gäller.. Sjukt system vi har...

Eftersom jag inte kände igen adressen där mötet skulle hållas så åkte vi i Lördags och kikade. Vi hittade dit tack vara GPSen =) egentligen var det inte så komplicerat. Men kände mig ändå osäker på vägen och jag kommer in med tåget 10.15 (om det inte är försenat) och mötet börjar 11.00 så jag har inte lång tid på mig att hitta och har absolut inte möjlighet och gå vilse =(

Så igår kom Micke på en jätte bra idé, att jag skulle fråga om Sara och Joel ville köra in mig. Då skulle jag dels komma rätt på en gång och jag spar tid och slipper stressa. Så jag ringde Sara och undrade om dom kunde/ville följa med? Och det som sa JA. Vilken lättnad *ler*

Jag har världens finaste vän, min älskade Sarah! Och ja jag har världens snällaste vän Joel också.. TUSEN MILJONER TACK. Det betyder sjukt mycket <3

Och tusen tack älskling att vi får låna din bil och att vi får åka på din soppa in till Örebro. Hihi.

Nej nu ska jag göra mig i ordning. Vill inte behöva stressa! =/ Idag är det den viktigaste dagen i mitt liv, typ..

Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Lindström - 2 april 2014 11:11

Hellu... Strålande solsken ute & det är 11,4 grader :) lite skillnad från i morse när det var - 4. Så barnen fick ta på sig sina overaller när vi skulle gå till dagis. Tänkte plocka bort vinterkläderna härom dagen, men dom får vara kvar lite till. So...

Av Therese Lindström - 1 april 2014 11:47


  När jag träffade dig första gången november 2010, då tänkte jag den här killen ska bli min. Hade turen vid min sida & behövde inte kämpa för att vinna ditt hjärta. För vi båda föll pladask. Vi har varit tillsammans 3år & 5månader. Och det har vari...

Av Therese Lindström - 30 mars 2014 19:28

Tittar på Rederiet i brist på annat :) älsklingen är ute & donar. Och barnen sover! Isabella somnade vid 18.30 och Kevin runt 19.00! egentligen skulle klockan ha varit 17.30 och 18.00. Men vi ändrade ju till sommartid inatt :) får se om barnen vaknar...

Av Therese Lindström - 30 mars 2014 11:35


  Idag blir det smörgåstårta till lunch <3 ska bli riktigt gott :) då jag är GRYM på att göra smörgåstårtor. skrytinläggBarnen får klyftpotatis och chickenbits. Dom har gjort om Facebook utseende igen, undrar vad det var för fel på den som var in...

Av Therese Lindström - 26 mars 2014 20:36


Det blev en sen kvällsmat idag! Men det var det värt :) för riktigt gott blev det. Dock gillade vi inte rödlöken till :/ det blev ett minus där. Annars var det riktigt gott :) så detta kommer vi absolut äta igen.    Barnen sover, magarna är mätta och...

Ovido - Quiz & Flashcards