mammatherese

Alla inlägg den 8 februari 2014

Av Therese Lindström - 8 februari 2014 19:38

Två kvällar i rad har vi lagt oss brevid Kevin när han ska sova & det har funkat bra. Han har somnat inom tio min :) igår kom han ner precis när jag och älsklingen hade sett klart filmen med ögonen i kors. Kevin kröp ner i soffan. Men jag sa till honom att vi skulle gå och lägga oss all tre. Och då följde han med så snällt & fick sen sova inne i vid oss. Får se om han kommer ner senare också el om han sover "snällt" i sin säng :) Jag gillar inte riktigt den här nya rutinen, men huvudsaken är att Kevin somnar utan tårar <3 (: jag kan inte riktigt sätta fingret på varför jag inte riktigt gillar det här med att ligga bredvid. Visst är det mysigt och så men nej jag vet inte.. Hehe! 

   

Mamma & pappas ögonstenar. Vi älskar er så otroligt mycket <3 

Nej nu ska jag ta & lägga busfian som inte ville somna. Och sen blir det filmmys med älsklingen. Sen sängen i vanlig ordning. Godnatt

Ovido - Quiz & Flashcards