mammatherese

Alla inlägg den 16 februari 2014

Av Therese Lindström - 16 februari 2014 20:56

Isabella ville inte sova när jag lade henne tidigare under kvällen. Så då fick det bli lite kvällsfotografering :) fick många fina bilder. Men orkar inte ladda upp alla, så valde bara dom absoluta favoriterna! 

                 

Nu sover hon gott efter en ny blöja & välling i magen :) funderar på att krypa ner i sängen och sova snart jag också. Är galet trött :/ nej så får det bli... Godnatt!


Av Therese Lindström - 16 februari 2014 15:40

 
Ser faktiskt fram emot veckan som kommer! :) för jag ska ev göra en sak som jag har velat göra länge. Men det har inte blivit av! :/ men mer än så säger jag inte nu ^^ Även om det kliar i fingrarna ;) bara sambon som vet vad som händer. 
Inge stor sak. Men jaja blir nog bra :D


Ovido - Quiz & Flashcards