mammatherese

Alla inlägg under oktober 2012

Av Therese Lindström - 4 oktober 2012 19:46

Det har varit en väldigt bra dag idag! Det började med att jag fick sovmorgon ända till 09.40, vilket var jätte skönt och extra sömn behövdes verkligen.

Käkade två kanelbullar med varm choklad och tittade på bonde söker fru i repris. Och det var inge fel.
Självklart efter frukosten =)

Vid 14.30 åkte jag och Kevin med Helena min syster till stan. Handlade en massa =) bland annat tillbehör till tacos och så ingredienser till tårtbaket som jag ska fixa på lördag. Blir två st goda (hoppas jag) tårtor. 


Köpte även med oss sallad från Bellas. Köpte en till mig och en till älsklingen <3

Har nu nattat Kevin. Ska snart ta en tårtbit och sen glo på Tv. Sen sängen! Natti...

Av Therese Lindström - 4 oktober 2012 13:34

Igår hade vi ett litet mini kalas för Kevin! Och det blev lyckat =) 3 bilder är tagna under dagen och resten från kalaset,



Undersöker diskmaskinen. Knapparna är så roliga =)


   

Kaxig liten 1åring =)




Ey morsan ta kort någon gång då!! Suck ...

 

Kevin är sur för att han inte får något fika. Istället blir han tvinad att vara med på kort =P


   

Fikat vi bjöd på! Tårta, bullar och kakor =)

 

Min fina älskling <3

 

Pojkarna i mitt liv <3<3<3

 

Älsklingen vill inte kolla in i kameran. Men det ville där i mot Helena min syster *ler*


 

Mormor och Helena

 

Kladdar på som aldrig förr! Riktigt skoj

 

Smakar lite också.



Skrattar och tycker livet är på topp

   

Lyser bus i ungen!

 

Börjar bli lite ...

 

SUR

 

Här mamma ta ett smakprov. Det var gott jag lovar.

 


Nej tack älsklingen. Behåll dina tårtrester för dig själv...

Av Therese Lindström - 3 oktober 2012 09:13

 

Ett stort grattis på födelsedagen Kevin som fyller 1år idag 3/10 -2012 
Mamma och pappa älskar dig jäte mycket.


Tänk att för ett år sen låg jag på förlossningen och hade riktigt ont. Kämpade med smärtan hela natten. Och på morgonkvisten startade äntligen krystvärkarna. Snart skulle vi ses.

Kl 09.25 kom du ut. Finaste kille jag någonsin sett.

Love you so mutch...



Av Therese Lindström - 2 oktober 2012 09:09

Det blir mindre och mindre uppdateringar här på bloggen. Men just nu saknar jag både motivation och ork. Tänker hela tiden att nu ska jag slänga in ett inlägg men så försvinner orken så jag skjuter upp skrivande ^^

Här är iaf allt bra. Dagarna springer förbi med raketfart, iaf för det mesta. I morgon har vi en pojke som fyller 1år och det är ju vår lilla Kevin <3 så det blir ett litet minikalas med mormor/låtsas morfar och moster Helena. 

På lördag blir det lite mer kalas och då kommer det lite flera och grattar vår kille.  Annars händer det ingenting roligt/intressant och berätta om!?

Nähe lär ta grinpellen Kevin för och sova middag. Och när han sover ska jag vila. Är så fruktansvärt trött =/

Ovido - Quiz & Flashcards