mammatherese

Alla inlägg den 9 november 2013

Av Therese Lindström - 9 november 2013 18:22

Med två små barn, så finns inte alltid tiden. Men när jag får en stund över så ägnar jag mig till scrapbook. Det är något jag tycker är riktigt kul :) Idag på förmiddagen slängde jag ihop ett "kort" till farfar. Jag hoppas att han uppskattar det. 

 
(Farfars hund Mini)

Jag blev iallafall nöjd med resultatet :) funderar på att pyssla lite medan barnen sover & sambon är iväg på annat håll. För det suger lite i "pyssel-tarmen" tänkte göra ett fint kollage från min och barnens resa till Finland. 

När älsklingen kommer hem blir det lite film & tända ljus. OM inte klockan blir för mycket :/ sen blir det och krypa ner i sängen & sova ett par timmar. 

Jaha i morgon är det söndag. Undrar vad man ska hitta på då?! Funderar på om vi ska åka & handla lite kanske. Isabellas blöjor är snart slut och även ersättningen. Sen är det lite annat som börjar tryta som bröd och mjölk. 

Ska ta och leka lite med Kevin innan det är hans tur att krypa ner i sängen <3 

Godnatt! 

Ovido - Quiz & Flashcards