mammatherese

Alla inlägg den 16 november 2013

Av Therese Lindström - 16 november 2013 15:26

Varför vill man alltid göra saker som man inte kan göra?! :/ 
 

Av Therese Lindström - 16 november 2013 09:15

Godmorgon bloggvärlden! Idag är humöret på topp för idag vaknade jag smärtfri & det var länge sen nu! Och ändå har jag inte gjort något speciellt :-) 

Undrar vad jag och min fina familj ska hitta på idag? Äch, vi tar det som det kommer <3 det brukar bli bäst så :D

 

Jag älskar er, ni är det finaste jag har

Ska ta & lägga lilltjejen om en liten stund. När hon vaknat ska jag nog gå igenom barnens kläder. Kolla VAD dom har och inte. För barnen ska ju få lite nytt i julklapp. Har hittat mycket fint på HM. Men vill inte beställa innan jag kollat över vad som finns. Annars kan det bli lite tokigt ;-) 

Nä avrundar här ... 

Ovido - Quiz & Flashcards