mammatherese

Alla inlägg den 29 november 2013

Av Therese Lindström - 29 november 2013 19:17

Många tankar snurrar i skallen, det är NU som jag skulle behöva skriva av mig. Lätta lite på hjärtat. MEN känner att det passar inte riktigt att skriva det på bloggen! Har haft många funderingar på att starta en blogg där bara jag kan läsa. Men samtidigt känner jag en viss osäkerhet. Går det verkligen att lita på det 100% att ingen får möjligheten att läsa? Kanske är det bästa sättet ändå att skriva ner tankarna på ett pappar & elda upp skiten?! 

Fick två tråkiga besked idag :/ var ju inte precis vad man ville höra. Jag vill inte gå in på vad som hänt. Men jag hoppas verkligen att allt blir bra! <3 Tänker på er. 

Nu är det inte så fasligt länge kvar till julafton! Längtar faktiskt lite grann om jag ska vara ärlig! Ska bli mysigt och få fira julen tillsammans med världens bästa familj (Micke, Kevin och Isabella) Bellabus första jul <3 äta FÖR mycket av all den goda maten och gå upp några kilon till. Jag som behöver gå upp också ;-) och så dela ut några fina klappar till barnen. Lyssna på julmusik, äta julfika och bara mysa. Se lyckan i barnens ögon, framför allt i Kevins. För Isabella förstår nog inte så mycket av julen! ;-) Är så otroligt GLAD för att lilla Isabella finns hos oss! <3 

Ska bli så skönt att vara hemma under jul! :D något jag kommer införa varje år....  ^^ 

Nä ska ta och glo lite på REDERIET, i vanlig ordning. Ett måste

ps.... Trött på att komma i andra hand, slut med det nu! Uch... Orkar verkligen med mer besvikelse ... 






Av Therese Lindström - 29 november 2013 13:39

Pratade med min handläggare på försäkringskassan tidigare idag! Och det kommer kanske ordna sig med allt :) Jag hoppas på det iallafall. Men ska inte ropa hej än! Besked OM hur det kommer bli får jag nog efter sommaren. Och det är ett tag kvar tills dess. Så många frågetecken kommer kvarstå. Men gäller bara att se postivit så får vi se om det hjälper! 

Trodde inte att vi skulle köra på detta, men handläggaren tyckte det. Så då kör vi så :) 


I morgon ska jag prata med en från Örebro så får vi se vad dom har och säga! 

Nej nu ska jag lägga Bellabus och sen försöka leta fram ett hem i detta stök. Sen blir det och fixa dagens middag! Bakpotatis med räkröra :-) 

Får inte glömma och nämna att det är FREDAG idag, HURRA! 

Ha en bra dag!! 
 

Ovido - Quiz & Flashcards