mammatherese

Alla inlägg den 12 november 2013

Av Therese Lindström - 12 november 2013 16:22

Snart har jag tagit bort alla bilder på Facebook. Det blev hela 676st bilder :) har "bara" Instragram bilder kvar och det är ca 300. Men dom ska också tas bort. Varför undrar ni kanske nu?! 

Det finns människor som vet hur man hackar sig in på andras konton, jag har aldrig (peppar peppar) blivit drabbad, så vitt jag vet. Och skulle någon nu få för sig att hacka sig in på mitt konto så vill jag inte att dom ska ha tillgång till massa bilder på mina barn. (Man vet aldrig, finns sjuka människor där ute) så jag vill begränsa antalet lite. 

Och sen kändes det inte som att jag hade någon ordning bland bilderna, så jag valde att ta bort allt och kommer lägga in lite bilder på nytt. Vill helt enkelt fräscha upp lite :) har hellre 200bilder ute, än nästan 1000 bilder. För vem orkar bläddra igenom alla dom bilderna? :p 
 
Nu vaknade Isabella. Så jag ska hämta henne och sedan kolla till maten :) har en mosaca (?) i ugnen. 
Blir lite lek och gos med mina två små hjärtan och sen börjar kvällsbestyren! ^^ 

I morgon ska vi försöka ta oss i väg till dagis. Tror Kevin skulle behöva det =) 

Ha en fin dag

Ovido - Quiz & Flashcards