mammatherese

Alla inlägg den 28 november 2013

Av Therese Lindström - 28 november 2013 09:52

Godmorgon! Sitter här åter igen med tandvärk. Jag skulle verkligen behöva gå iväg till tandläkaren och få en koll, samt laga tänderna. Tror nämligen jag har två hål :s  men så satans dyrt. Har verkligen inte råd. En alvedon och voltaren så försvinner värken, iallafall för stunden... 

År 2009 gick min älskade farmor bort :/ även om jag inte pratar om henne jämnt eller gråter. Så saknar jag henne jätte mycket! Och tänker på henne väldigt ofta <3 natten till igår drömde jag en konstig dröm. Men den kändes ändå så fin. Jag drömde att hon satt brevid mig. Vi pratade typ 5min & sen bara pang bom så dog hon igen :´/ jag önskar att jag kunde tyda drömen. Vad vill den säga? Att hon vakar över mig? att hon ville visa upp sig att hon har det bra? visa upp sig så jag inte ska glömma henne?!<3 Jag tror farmor ville visa upp sig och tala om att allt är OK. Och att hon vakar över mig, varje steg jag tar.....

Älskar dig farmor..... Varför just du? Skulle kunna göra vad som helst i princip bara jag fick ett par minuter till med dig. Jag har så mycket jag skulle vilja berätta. Skulle vilja få en sådan där kram som bara du kunde ge. Vill känna dig doft igen. Vill att du gör dina "hyss" igen. Som att busringa. Det tyckte du var så kul.. Snälla farmor kom tillbaka. Jag behöver dig! <3

Nä måste nog ta tabletter. Värker som fan.....
Sen ta mig ann om barnen <3

Kram 


Ovido - Quiz & Flashcards