mammatherese

Alla inlägg den 5 maj 2013

Av Therese Lindström - 5 maj 2013 19:17

 

Jaha då börjar den här helgen lida mot sitt slut. Den har som vanligt gått super fort. Det hinner bara bli fredag och så är det söndag! Medans veckodagarna går snigelsakta. Det borde vara förbjudet.

Imorgon ska vi tillbaka till vardagen igen. Nu har inte Kevin varit på dagis på 1vecka så det blir nog kul för Kevin att komma tillbaka dit och få busa av sig med kompisarna :) så härligt och se hur bra han trivs där ^^ lämnar ju liksom bort det finaste och dyrbaraste jag har till egentligen helt okända människor. Då vill man ju allt ska funka också. 

Jag kan säga så mycket som att jag älskar dagiset på Hagabacken! Personalen är underbara och barnen som går på Kevins avdelning är hur goa som helst. Inte alls stökiga/bråkiga. Så att det är 1km lång promenad dit och hem gör mig ingenting! Inte ens om vädret är dåligt (okej det är väl inte så kul kanske) men jag går gärna för Kevins skull. Det tycker jag han är värd... Så valet kommer inte bli svårt var bebisen ska gå sen när det är dags =)

Jag tror vi har hittat lösningen ev på Kevins strul & det känns så otroligt skönt! Jag hoppas att det fortsätter funka bra.
Vilken lättnad...

Nej nu ska jag servera min älskade "gubbe" lite glass med chokladsås. Och sen glo på Tv...
Godnatt

Ovido - Quiz & Flashcards