mammatherese

Alla inlägg den 13 maj 2013

Av Therese Lindström - 13 maj 2013 09:07

Äntligen har jag gått in i gravidtetesvecka 40 <3 6dagar kvar till BF. Som jag har sagt tidigare så hoppas jag verkligen på att slippa gå över tiden, det vore en mardröm. Om jag slipper gå över tiden så innebär det att jag snart har världens sötaste lilla bebbe i min famn!

Igår kom min lillasyster & hennes pojkvän hit och hälsade på efter och ha varit borta i Australien en längre tid. Det var verkligen jätte kul och träffas igen! Jag bjöd dem på tacopaj med sallad. Samt fika :) och det var uppskattat.

Helena (syster) passade på att ta en massa fina bilder. Tack! dels på Kevin min fina prins och även på bebbe magen. Bilder på Kevin har jag inte fått (än) men bilder på maggen tog hon via min telefon sådärför har jag iallafall någon bild att visa upp :) ,

       

:) är riktigt nöjd med bilderna!

Nej nu ska jag ta och städa ur kylen lite och sen lägga mig i soffan & vila en stund. Himelskt trött idag! :(
Ha en bra dag gott folk...

Ovido - Quiz & Flashcards