mammatherese

Alla inlägg den 11 maj 2013

Av Therese Lindström - 11 maj 2013 19:36

Idag har jag & mina två pojkar spenderat förmiddagen i Linde på vårmönstringen! :) och det var riktigt trevligt. Och mycket fina bilar fanns det också. Dock var väl vädret inte det bästa, det regnade inte men det blåste och var kallt. Men annars var det helt okej ^^

Tog inte många bilder tråkigt nog, men bjuder på dessa bilder iaf...

       

1. Min lilla bebbe mage.
2. Köpte en volvo body till Kevin. Hade dock vela köpa något roligare. Men inge fel med volvo body heller ;p
3. Blev grymt sugen på sockervadd :) så var tvungen & köpa det. Tog den största jag hittade
4. Kunde inte motstå jordgubbarna som såldes på stan. Mums! :)

Nej nu ska jag avsluta inlägget här och se på film på Tv kl 20.00 på 4an.
Godnatt

Ovido - Quiz & Flashcards