mammatherese

Alla inlägg den 7 maj 2013

Av Therese Lindström - 7 maj 2013 19:58

Trodde att vattnet hade gått, åkte in till Örebro på eftermiddagen för en koll. Visade sig sen att det inte var vattenavgång! Så det blev ingen bebis denna gång! Åkte hem lite besviken då jag var helt inställd på att det var vattnet. Men bätre lycka nästa gång! :) och då blir det BEBIS garanterat <3

Ska mysa ner mig i soffan strax med lite dricka, koppla av & se film med "mannen" i mitt liv <3 för att sedan krypa ner i sängen & sova ett par timmar.

Godkväll... Och godnatt...

  Busbebis inte lura mig igen ;) se till och kom ut istället

Av Therese Lindström - 7 maj 2013 09:50

Godmorgon! Har dock varit vaken sen 05.42 när väckarklockan ringde. Men har inte haft tid att skriva fören nu :) lämnade en glad kille med mycket energi på dagis idag. När jag sen kom hem gick jag och lade mig i sängen en stund. Skönt och koppla av lite. Efter det blev det en dusch. Och nu sitter jag här :) ska strax ta och käka en macka innan det är dags att gå till bussen. Ska till barnmorskan idag! Jag hoppas att det är sista gången som jag ska dit som gravid <3 Hoppas på att bebis väljer & komma innan nästa uppbokade tid. Precis som Kevin gjorde! Jag vet inte om magkänslan stämmer, men har iaf en känsla av att detta besök blir sista gången som gravid :D får hoppas känslan stämmer.....

Ska in på apoteket en snabbis också har lovat Kevin att jag ska köpa nya nappar. Många har blivit slängda pga hål. Så jag tänkte inhandla 4st nya. 3 av dom får han använda nu och 1 ska läggas ner i ryggsäcken som han ska ha hos mormor när han sover där då vi åker och föder barn sen ;)

Och så måste jag inhandla fotsalva. Mina fötter har åter igen blivit torra & fnasiga! Och min älskade salva är slut :/
måste ha fina vår/sommar fötter ju :D

Nej klockan den går och magen kurrar. Bäst och ta en macka! sen bussen next...

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards