mammatherese

Alla inlägg den 8 maj 2013

Av Therese Lindström - 8 maj 2013 08:48

Godmorgon bloggvärlden! Jag hoppas att ni läsare har strålande solsken precis som vi :) Riktigt härligt. Hoppas på många soliga dagar framöver. Fast tråkigt nog sägs det att det ska vända till helgen :/ vilket vore typiskt då det är crusing. Vilket vi ska besöka. Tror Kevin kommer bli eld och lågor när han ser alla bilar. Finns nog ingen biltokigare än Kevin ;) bilar, lastbilar, traktorer och grävmaskiner det är intressen som Kevin brinner för.. Mammas lilla hjärta!

Det känns väldigt konstigt, igår trodde jag att vattnet hade gått och att vi snart skulle få gosa med bebis. Och imorse gck jag med Kevin till dagis! <3 det känns liksom lite "fel" . Men som sagt bebis var inte redo att komma till världen en. Och med andra sidan är det ju ändå 11dagar kvar till BF. Så tills dess får hon ligga kvar i magen, men sen åker hon ut. Iallafall om jag fick bestämma ;-) 

Funderar på att kika in på HM hemsida och klicka hem lite vår/sommar kläder till Kevin. Och ev något litet till skrutten <3 sen sätta fart och fixa lite här hemma innan jag ska hämta prinsen.

Ha en underbar dag!

Ovido - Quiz & Flashcards