mammatherese

Alla inlägg den 17 maj 2013

Av Therese Lindström - 17 maj 2013 19:39

Tänkte inte skriva så mycket, låter bilderna får tala för sig!

       

<3<3<3

Var & handlade tidigare :) för det saknades både mjölk och frukt. Passade även på att handla lite dricka & lite mer choklad som ska med till förlossningen! Lika bra och ha det fixat, för man vet ju aldrig när det sätter igång! Sätter det igång mitt i natten som med Kevin då är ju ingen affär öppen. Men även om den skulle vara det så kanske man inte tänker på att handla det första man gör :p får se hur länge drickan får stå i kylen innan det händer något?!

Nej nu ska jag ta och käka något och sen se på Tv.. Ha en fin kväll gott folk! Kram på er

Av Therese Lindström - 17 maj 2013 09:55

Idag är det Norges nationaldag, och idag var bebis beräknad från början. Men blev framflyttad 2dagar, så med andra ord är hon beräknad på söndag 19/5 istället :) Får se om hon gör som bror sin och kommer samma dag som BF eller om jag får gå över tiden? *spännande* tror dock på det sistnämnda, men hoppas jag har fel...

 

Lilla grynet, när kommer du? :) Tell me! Du kan viska, lovar att inte berätta för någon ;) haha..

Har lagt Kevin för att sova sin fm lur, dock har han inte somnat än. Men borde somna snart så trött som han är! Idag vaknade han samtidigt som när Micke åkte till jobbet =/ han skulle ha behövt sova lite till egentligen. Förstår inte varför Micke har lämnat Kevins dörr öppen två dagar i rad nu? På det viset vaknar han tidigare på morgonen :o och idag tog det priset, riktigt gnällig...

Själv har jag suttit och kollat över ekonomin, så jag vet vad jag har för utgifter denna månad och vad jag har kvar att leva på och det ser bra ut (: men det är mycket för att jag har föräldrarpenningen. Men den ska plockas bort efter denna utbetalning sen :p

Den 28:e fyller älsklingen år & present är redan bestämt. Jag tror han kommer bli glad, eller jag vet att han kommer bli det :) oh vad jag ser fram i mot dagen...

Vad jag planerat för present går jag inte in på nu ;) men den bästa presenten må ju vara när bebis kommer oavsett när. Förskott el efterskott <3 om hon inte prickar in samma dag. Haha!

Nej nu ska jag glo på Tv en stund..



Ovido - Quiz & Flashcards