mammatherese

Alla inlägg den 5 juli 2013

Av Therese Lindström - 5 juli 2013 11:12

Idag är det fredag, men inte vilken fredag som helst. För idag går älsklingen på 7veckors lång semester! Ska bli underbart att ha honom hemma så länge <3 dels kommer vi kunna hitta på lite mer saker & sen kommer jag kunna få lite mer hjälp här hemma med barnen. Självklart hjälper han mig annars också. Men större delen är det ju jag som har dom då han jobbar! ^^

Idag fick jag minsann sovmorgon då vi vaknade 09.40! Tack kids. Ni är underbara! Fast det var väl kanske inte meningen att vi skulle sova så länge kanske ;) Kevin vaknade vid 05.20 tror jag klockan var. Micke hämtade lite välling & nattade honom igen och Isabella vaknade vid 06.30 och ville äta. Så jag gav henne mat och sen somnade vi båda om. Jag tänkte vi skulle sova till 8.00 iallafall. Men klockan sprang i väg och vi vaknade vid 09.40 istället. Men vad gör det? Det är ju så gött och sova ut ibland och när barnen tillåter så är det väl bara och passa på! 

Frukosten är intagen :) Kevin leker med bilar och Isabella sover igen! Jag sitter här en snabbis. Men ska snart plocka lite för och sen ta fram dammsugaren. Sen bädda sängarna och plocka på övervåningen! :) sen fixa käk och sen kommer Micke hem och då är det SEMESTER för hans del ... Tjoooho!

     

:))

Ovido - Quiz & Flashcards