mammatherese

Alla inlägg den 17 juli 2013

Av Therese Lindström - 17 juli 2013 09:19

Godmorgon bloggvärlden! :) Sitter och dricker kaffe & försöker vakna till. Sover som en påse nötter nuförtiden och det beror på att jag ligger i mitten precis där bäddmadrasserna delar sig. Sen så gillar både jag och Micke att snurra runt när vi sover. Alltså vända oss fram & tillbaka men det är trångt nu när Isabella sover med oss. Så jag och Micke får ligga och trängas! Så när jag vaknar på morgonen värker ryggen sjukt mycket. Skulle behöva flytta på Isabella och vänja av henne att ligga och sova själv. Men det känns svårt och behöva "skilja" mig från henne. För er som inte vet hur underbart det är och sova med sin egna lilla bebis, har missat något kan jag lova. Men kan inte gå runt & ha ont heller. Så får nog tyvärr inse att det är dags för henne att sova själv :)

Jag funderar på att fixa i ordning Kevins växasäng & vänja honom att sova i den så Isabella kan ta över hans gamla spjälsäng! :) Kevin fyller ju 2år om 78dagar. Då blir han stor pojke och då är det klart han ska ha stor säng! :D

Annars  händer det nog inte mycket här hos oss! <3 det blir väl det gamla vanliga. Leka med Kevin, ta hand om Isabella, äta mat, vara ute i det fina vädret osv..

Nä kika på det sista och sen leka med grabben <3

   


Ovido - Quiz & Flashcards