mammatherese

Alla inlägg den 7 juli 2013

Av Therese Lindström - 7 juli 2013 08:48

Ett besök hos tandläkaren skulle vara behövligt! Vet att jag har iallafall ett hål i en tand och sen skulle jag vilja dra ut en av visdomständerna och det är en som sitter längst bak i munnen. Den står inte upp som dom andra tänderna, utan den lutar lite åt sidan av någon skum anledning! Men som alla vet är det ju inte gratis att gå iväg till tandläkaren :/ kostar en förmögenhet. Men tydligen kan man göra upp om en avbetalningsplan! :) kan man det så vore det ju bra! Får ringa & höra mig för sen. Just nu tänker jag inte lägga en ända krona på tänderna. För så ont har jag inte, än så länge står jag ut :)

Haha drömde inatt om tandläkare och tänder :p men kommer inte ihåg riktigt vad jag drömde! ^^

Tänkte skriva lite mer, men lär ta Isabella som är missnöjd! Tror hon är mer hungrig. Sen försöka roa Kevin som är uttråkad. Får se hur det går? Älsklingen ska över till grannen & hjälpa honom så jag blir själv en stund med båda barnen! Men det går nog bra :)

Nej mata Isabella. Hm kanske skulle ta lite kort idag förresten! Har bara tagit kort med min mobil på Isabella men det blir inga bra bilder när man framkallar dom. Så jag ska nog ta fram kameran istället

Ovido - Quiz & Flashcards