mammatherese

Alla inlägg den 8 juli 2013

Av Therese Lindström - 8 juli 2013 08:55

     
Det är såhär jag ser ut! Den bittra sanningen. Ja jag vet att det inte var länge sen jag födde en dotter. Det har inte ens gått två månader och jag är redan skit less på att ha denna "bulldeg" . Har bestämt mig för att jag ska gå ner i vikt :) det kanske blir tufft och det kommer säkerligen fuskas en del MEN jag ska fixa det på något sätt. Jag väger runt 76kg (exakt vikt tas reda på i morgon) och mitt första mål är att hamna på 70kg så det är alltså 6kg som ska bort. När det är fixat så skulle jag vilja hamna på 65kg ~ och midjemåttet är ungefär 115cm :/ kollar exakt mått imorgon.

Efter & ha ätit en bra frukost så ska jag och grabben gå ner till Ica! Det blir en promenad på ca 3km :) ska inhandla lite nyttiga och goda saker som keso m.m

Nej bäst och göra sig i ordning och dra! Ha en bra dag allesammans....

 
Jag vill, jag kan och jag ska! Så nu kör vi :)
 

Ovido - Quiz & Flashcards