mammatherese

Alla inlägg den 6 juli 2013

Av Therese Lindström - 6 juli 2013 18:19

 
Då har man köpt en ny vagn till grabben. En emmaljunga scooter -08 :) Kevin gillar vagnen och det gjorde även Micke. Så den är med andra ord godkänd. Så nu äntligen är jag stolt ägare till en sådan här vagn! Tack Niina för att du visade annonsen! Hade det inte varit för dig hade detta köp inte blivit av :(

Så nu har vi 4st vagnar här hemma. Men brion ska vi försöka sälja och är det ingen som nappar på den får den fortsätta vara en dagisvagn! Vad jag ska göra med sulkyn vet jag inte riktigt. Tvivlar på att vi kommer ha kvar den. Då jag ångrade mig att vi köpte den. Som tur var köpte jag den billigt. Men visst det är ändå pengar bakom det hela. Phil & Ted vagnen kommer absolut vara kvar och lika så denna scooter. Scootern kommer jag absolut inte att sälja. För den ska Isabella överta när hon kan sitta i den ;)

Ja jag vet, jag och mina vagnar! Det tar ibland tid innan man hittar vagn/vagnar som man verkligen gillar! Jag kommer att försöka spara ihop till en ny syskonvagn ev sen och det får bli den sista vagnen! ^^ Det kanske finns någon där ute som stör sig på alla köp men som sagt jag lägger pengarna på det jag vill och just nu råkar det vara vagnar! Vissa lägger pengar på det och andra lägger pengar på att festa, köpa kläder el resa. Visst skulle det vara kul och tex resa utomlands men jag har med andra sidan aldrig varit utomlands under mina 25år och jag har klarat mig hittills och det gör jag nog resten av mitt liv också om jag inte åker iväg någon gång :p

Nej nu ska jag avrunda och lägga Kevin :) sen mysa ner mig i soffan med lilla fröken och se rederiet. Ha en fin kväll gott folk! För det ska jag ha :D

Vad rädd om er....






Av Therese Lindström - 6 juli 2013 09:47

Godmorgon! :) Idag vaknade vi alla strax efter 7.00 så jätte lång sovmorgon blev det inte idag. Men vad gör det när solen skiner? Då kan man ju vara ute och njuta av det fina vädret istället :) sovmorgon kan man ha när det är sämdre väder!

Undrar vad man ska hitta på idag? Är sugen på att åka till Nora. Vad som ska göras där, det håller jag hemligt tills jag vet hur det blir! Jag hoppas att det går att ordna! ^^

Annars blir det väl & skrutta hemma. Skulle behöva storstäda också. Men nääe inte idag när solen skiner ;) Vad ska ni hitta på idag? Antar att många av er är ute och hittar på saker?!

Nää ska ta och gå ut lite..

Ha en underbar dag!!

Ovido - Quiz & Flashcards