mammatherese

Direktlänk till inlägg 21 juli 2013

Godkväll

Av Therese Lindström - 21 juli 2013 21:18

Mitt lilla hjärta sover sedan 18.45 Han somnade direkt efter vällingen :) eftersom han inte sov någon middag idag så blir man riktigt trött. Isabella ligger i babysittern & diskuterar livet. Undrar om hon kommer fram till något vettigt? Och älsklingen är i Storå, med min dator. En kompis ska fixa en sak på den om det går? Så det är lugna gatan här.

Hm hörde en liten smäll från övervåningen & Kevin gnydde lite. Gick upp och kollade men han sov gott på mage med rumpan i vädret ;) kanske slog i huvudet i sängen kanske. 

Förresten beställde en sufflett till min Phil & Ted vagn från kopbarnvagn.se och jag har fortfarande inte fått den och det skulle max ta 10dagar och nu har det gått snart 1månad. Ringde företaget för 5dagar sen & hörde vad som hänt. Och han jag talade med förstod inte alls vad som hänt. Så han skulle prata med kollegorna som hade bättre koll och sen skicka den. Har inte hört ett ljud, inte fått sms el något. Så idag blev jag riktigt less och skickade mejl till företaget om att jag inte vill ha suffletten längre och få pengarna tillbaka istället. Skrev till dom via facebook och till deras "vanliga" mejl. Fick nyss svar på facebook om att det var tråkigt att jag ångrat mig. Hm konstigt då! Och det stod även att jag skulle få pengarna tillbaka. Så jag hoppas på en god lösning och att det går snabbare med detta! Tyvärr förlorar dom en kund. För jag kommer inte handla där i från igen! Inte när det blir såhär. Jag har hört mig för om företaget och dom är tydligen bra och seriösa. Andra har fått sina saker hemskickade efter 2-3dagar. Bara jag som har otur då. Det är inte hela världen men lite irriterad. Och jag vet inte ens varför det är såhär.. Får hoppas på en bra lösning! =) <


Nu ska jag slänga mig i soffan och glo på Tv tills älsklingen kommer. Sen inta sängläge och sova.. Godnatt

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Lindström - 2 april 2014 11:11

Hellu... Strålande solsken ute & det är 11,4 grader :) lite skillnad från i morse när det var - 4. Så barnen fick ta på sig sina overaller när vi skulle gå till dagis. Tänkte plocka bort vinterkläderna härom dagen, men dom får vara kvar lite till. So...

Av Therese Lindström - 1 april 2014 11:47


  När jag träffade dig första gången november 2010, då tänkte jag den här killen ska bli min. Hade turen vid min sida & behövde inte kämpa för att vinna ditt hjärta. För vi båda föll pladask. Vi har varit tillsammans 3år & 5månader. Och det har vari...

Av Therese Lindström - 30 mars 2014 19:28

Tittar på Rederiet i brist på annat :) älsklingen är ute & donar. Och barnen sover! Isabella somnade vid 18.30 och Kevin runt 19.00! egentligen skulle klockan ha varit 17.30 och 18.00. Men vi ändrade ju till sommartid inatt :) får se om barnen vaknar...

Av Therese Lindström - 30 mars 2014 11:35


  Idag blir det smörgåstårta till lunch <3 ska bli riktigt gott :) då jag är GRYM på att göra smörgåstårtor. skrytinläggBarnen får klyftpotatis och chickenbits. Dom har gjort om Facebook utseende igen, undrar vad det var för fel på den som var in...

Av Therese Lindström - 26 mars 2014 20:36


Det blev en sen kvällsmat idag! Men det var det värt :) för riktigt gott blev det. Dock gillade vi inte rödlöken till :/ det blev ett minus där. Annars var det riktigt gott :) så detta kommer vi absolut äta igen.    Barnen sover, magarna är mätta och...

Ovido - Quiz & Flashcards