mammatherese

Alla inlägg den 4 augusti 2013

Av Therese Lindström - 4 augusti 2013 16:12

Sitter & väntar på att Helena & Daniel ska komma :) dom ska plocka upp mig & sen ska vi dra iväg till pizzerian! Ska bli gott med lite pizza. Hm undrar bara vad man ska ta för pizza? älsklingen blir hemma med kidsen <3

Vi åt lite mat tidigare, men är hungrig igen. Haha. Om någon undrar varför dom andra blir kvar hemma ;p

Fick ju besök tidigare idag och då fick ryggen sig en omgång! :) provade akupunktur. Och det var fan inte dumt. Och sen knäcke vid ryggen och det knakade rätt bra. Får se hur det känns imorgon med ryggen? 

Sitter & kikar runt lite på tradera. Lillgumman har så dåligt med pyjamasar :/ så måste inhandla lite mer. Funderade tidigare på varför det inte fanns någon pyjamas kvar efter Kevin när han var bebis. Men det slog mig sen att vi lämnade ju tillbaka alla kläder till Nina efter att Kevin vuxit ur kläderna (förutom det som var vårt) så vi köpte tydligen aldrig några pyjamasar till Kevin. Utan lånade dom bara. 

Nähe ta och sätta sig på altan en stund och slappa lite ;) see yaa

Av Therese Lindström - 4 augusti 2013 10:34

Godmorgon! Är en aning trött idag. Men piggnar väl till så småningom. Hade en kompis här igår :) Fredrik. Vi käkade kräftor, drack en öl och snackade skit. Avrunda kvällen runt 23.00 Somnade en stund senare. Även om det inte blev så sent så känns det ändå. 

Idag får vi lite besök på eftermiddagen :) Annars har vi inte mycket inplanerat idag. Blir väl det gamla vanliga. Leka med Kevin, bebisgos med Isabella. Och sen lite småplock och fixa det sista med tvätten. Sen blir det och slappa resten av dagen. Och i kväll tror jag det får bli och glo på någon film med älsklingen! <3

Nä står stilla i mitt huvud. Kommer inte på något mer att skriva, tyvärr. Så jag avrundar.<


Ha en fin dag... 

Ps. Funderar på om jag ska låsa bloggen? Men samtidigt vill jag inte det heller för då tappar jag läsare. MEN vill INTE att en viss S ska ha tillgång till min blogg. Då hon INTE ska ha något med vårt liv att göra... Får nog ta och fundera på detta

Ovido - Quiz & Flashcards