mammatherese

Alla inlägg den 14 augusti 2013

Av Therese Lindström - 14 augusti 2013 21:18

Jag tror inte Isabella har så mycket problem med magen längre. Jag trodde det först. Men det verkar som att det kanske är en tand på G. För hon nafsar på händerna hela tiden och dregglar! Gav henne en bitring som legat i frysen och hon mumsade på den och efter det blev hon en helt annan tjej! Sådär super glad som hon brukar och efter att ha suttit i babysittern och snackat en stund så somnade hon <3 Isabella har nog sovit än 40min kanske utan att vakna till en massa. Så lösningen var nog kanske den där kalla bitringen mot värkande tandkött! Gud så bra det känns när man kan finna en lösning som funkar bra för sin dotter. 

Gör verkligen skit ont i mamma hjärta och se sin dotter så fruktansvärt ledsen! Det ända man kan göra är att gissa sig fram vad det kan vara för problem.. 


Mammas lilla hjärta! 

Sitter och tittar på rederiet i brist på annat. Om ett litet tag blir det och krypa ner i sängen & sova ett par timmar så man orkar gå upp i morgon =) 

Idag har jag förresten varit hos barnmorskan och satt in en p-stav :D så nu blir det ingen mer bebis. Får hoppas denna stav funkar för mig! annars får jag prova något annat.

Nej glo på rederiet ....

Godkväll...

Ovido - Quiz & Flashcards