mammatherese

Alla inlägg den 5 augusti 2013

Av Therese Lindström - 5 augusti 2013 20:25

Har tagit lite bilder som jag vill dela med mig utav :) 

                                     

Av Therese Lindström - 5 augusti 2013 17:32

   

Kevin & Isabella mina underbara barn. Ni kommer nog aldrig kunna förstå hur mycket jag älskar er. Jag kommer alltid finnas vid er sida, oavsett vad. Kommer heller aldrig att svika er. För ni betyder allt för mig <3 Ibland brukar jag fundera, hur hade mitt liv sett utan er? alltså om jag hade prioterat mitt liv annorlunda. Hade förmodligen jobbat. Och kanske rest runt lite. Men det spelar ingen roll nu, för nu har jag er och ni är det bästa som hänt mig. Ångrar inte en sekund att jag valde att bilda familj. Jag "hann" aldrig resa och upptäcka världens alla hörn. Men det är inget jag saknat heller. För att skaffa barn var det jag ville. Och när ni blivit lite äldre så kan vi resa någonstans tillsammans

Innan jag lägger mig på kvällen tittar jag alltid till er. Ser så att ni ligger bekvämt och att ni har det bra. Brukar komma på mig själv att jag står där länge och bara tittar på er. Jag njuter över att jag har så fina barn <3 och är så glad att ni är friska och mår bra. Det är verkligen lycka för mig <3

Kan inte förstå HUR man kan säga att dessa två barn är fula eller äckliga. Det skulle jag inte ens förstå om det inte vore mina barn. Man säger aldrig någonsin att någons barn är fula el något annat. Där går gränsen! Man behöver inte tycka att jag har fina barn men det går man inte och säger till någon. Och framför allt inte till mig.

Kommer aldrig förlåta någon som säger något sådant elakt.. 

Kevin och Isabella, älskar er. Föralltid.

Micke, min älskling och även pappa till mina barn. Jag älskar dig otroligt mycket. Du och barnen är det bästa som hänt i mitt liv. Du är så fantastiskt duktig pappa <3 du torkar tårar, byter blöja, matar och kramar. Leker med Kevin och du lär även honom allt du kan. Du är världens bästa vän, sambo och pappa. TACK för att du finns. Du gör mitt liv komplett. Utan dig vore livet piss. Jag hoppas att det alltid kommer vara du & jag. För vi hör ihop! 

Nu ska jag avrunda här och pussa lite på Isabella. Kevin och Micke är ute och cyklar just nu. Så pojkarna bus får jag pussa på när dom är tillbaka.... 

I kväll, el det är det ju nu för den delen så blir det film. 

Vad rädd om varandra och somna aldrig osams! 

Av Therese Lindström - 5 augusti 2013 11:51

Älskade lillasyster Helena & hennes pojkvän Daniel var här igår på besök. Och lite små presenter hade dom med sig också till oss! Jag fick en hudkräm (the body shop) som luktade underbart gott. Kevin fick 3st t-T-shirtar och Isabella kortärmade bodyn (neutrala) Mickes present skulle han få senare. 

Tack syrran :) blev jätte nöjd. Men inte hade du behövt köpa något! 

Sitter & väntar på att dagens middag ska bli klart. Idag blir det lax och ris. Med en god sås. Funderar på om man kanske skulle hacka till lite sallad :) 

Även om jag vaknade med jobbig värk i morse så känner jag mig äckligt glad ändå! Just nu känns livet verkligen på topp. Även om det inte har hänt något speciellt :D 

Nej kolla till maten, ringa syrran Sanna och sen käka mat.

Ha en bra dag gott folk! 

Ovido - Quiz & Flashcards