mammatherese

Alla inlägg den 8 augusti 2013

Av Therese Lindström - 8 augusti 2013 19:27

Kanske dags & försöka ta tag i graviditetskilona. Har dock ingen som helst motivation till det. Men det skulle vara väldigt skönt och bli av med ett par kilon. Dels skulle jag få lite mer energi och ork. Sen skulle jag nog kunna acceptera mig lite mer än vad jag gör nu. För just nu tycker jag inte alls att jag är fin. Känner mig bara knubbig och ful. Men det ska jag försöka ändra på snart :) 

Just nu står vågen på 82,3 och mitt mål är att gå ner till 70kg. Sen får vi se om jag stannar där eller om jag fortsätter mot 65kg. Ska även mäta mig kring magen, för att kunna se där också om det minskar något. Som sagt kommer inte stressa fram. Utan det får ta den tid det tar. Huvudsaken är att jag gå ner.

Helst av allt skulle jag vilja träna på gymmet. För det finns så mycket bra maskiner. Men eftersom jag har svårt att ta mig dit, tråkigt nog . Så istället får det bli promenader. Men då får ju barnen frisk luft också och det är ju bra :)

Kom av mig helt :/ så jag får väl avrunda här gissar jag.

Ska se film med älsklingen och sen sova ett par timmar. Är ju en dag i morgon också..

Godnatt.... 




Ovido - Quiz & Flashcards