mammatherese

Alla inlägg den 15 augusti 2013

Av Therese Lindström - 15 augusti 2013 18:43

Det börjar sakta men säkert dra ihop sig för jobb och dagis för vår del också! 25/8 är det sista dagen, sen drar det igång igen! Vart har dessa 7 underbara veckor tagit vägen? Sommaren han knappt börja och snart är den över. Och det känns sorgligt. Tror dock inte vi är ensama och känna så. Hoppas att ni har haft en fin och rolig sommar

Dom sista dagarna som är kvar ska jag se till och njuta riktigt ordentligt och ta vara på alla fina dagar med mina barn och sambo <3 :) älskar er, förevigt. 

Även om det är tråkigt att sommaren och ledigheten tar slut så ska det bli lite skönt ändå och komma tillbaka till rutinerna. Fast det kommer innebära att jag kommer sitta själv med båda barnen också när älsklingen jobbar. Men det fixar jag ;) även om det kan vara tufft ibland. Det som är mest jobbigt är väl att det är svårt att räcka till. Kevin ropar och vill ha uppmärksamhet och samtidigt behöver Isabella mig. Men en tag i taget så ordnar det sig :)

   
Mina barn är det bästa jag har! Jag älskar dom till månen och tillbaka. Vad skulle jag göra utan er?! <3 Vilken lycka det är att vara mamma till er. Jag är stolt så jag spricker... 

Ni kommer tycka jag är jobbig, ni kommer tycka jag är tjatig. Ni kommer bli tokiga på mig många gånger. Och jag kommer lägga mig i "fel" saker. Men vet ni varför jag kommer vara så? Bara för jag älskar er och bryr mig om er. 

Jag förstod aldrig hur stark kärlek man kunde ha till sina barn fören jag var där. Och nu vet jag! :)) 

Isabella tröttnar på mitt skrivande. Bäst att avsluta! Tror lilla fröken håller på att få en tand. Jag har inte sett någon än. Men dregglar, kass i magen (nog för bebisar kan vara det) jätte grinig, naffsar på handen. Inte nöjd tjej alls :( mammas fina. Åh dessa dumma tänder som ställer till det :/ 

Nej avsluta var det. Innan hon blir tokig på mig... 

Godkväll....

Ovido - Quiz & Flashcards