mammatherese

Alla inlägg den 17 augusti 2013

Av Therese Lindström - 17 augusti 2013 11:12

Glömde berätta en sak. Igår när jag och Kevin gick för att hämta posten låg det ett brev bland reklamen och räkningarna. Och det var från mammablandade känslor. Läste det någon timme senare & blev glad. Stod mycket positiva saker. Bäst av allt hon erkände att hon varit dålig på att hålla kontakten med mig! Och hon lovade att bättra sig. Tilliten är inte den bästa. Men jag hoppas hon håller detta. Så på kvällen när älsklingen kollade på film och barnen sov satte jag mig ner i köket och skrev ett svar tillbaka. Lite senare idag ska jag posta det OM älsklingen kom ihåg att köpa frimärke ^^ 

Älskade mamma jag hoppas vi kan hålla kontakten NU. 


 
Jag ÄLSKAR dig förbannat mycket. Det kan du aldrig ta ifrån mig! <3 

Av Therese Lindström - 17 augusti 2013 10:56

"Snubblat har man ju gjort förr. Det är bara resa sig och gå vidare" 

Ett uttryck som Mickey (på Rederiet) sa. Tyckte det var klockrent. 


Vilken natt. Har sovit dåligt :( då ryggen värkte! Fick ju ryggen knäckt igår och så fick jag akupunktur. Super skönt var det. Men sen på natten kom värken. För att sen i morgon nästan vara borta helt. Skumt, men det är så det funkar ^^ 

Hur som helst vaknade inatt av en smäll mot axeln. Då har fönsterramen ramlat ner på MIG :/ det är såhär att vi bor i ett gammalt hus med små sneda fönster på övervåningen. Mörkläggsgardin man köper för och sätta på fönstret för att det ska bli mörkare finns inte att köpa sneda. Så älsklingen har byggt en träram som vi fäst med mörkläggningsgardin. Så när vi lägger oss på kvällarna sätter vi dit ramen på fönstret och då blir rummet mörkt! :) och vi hade fönstret uppe inatt och det blåste ute så den lyckades ramla. Var inte kul och vakna upp till det ;p

Vid 7.00 vaknade Isabella av att hon var hungrig och strax efter vaknade Kevin. Ingen sovmorgon här inte ;( eller sovmorgon är det ju om man tänker på vissa barn som kan börja morgonen mellan 5.00-06.00 Hade dock gärna sovit till 8.00 :p men men. Klädde på mig själv & barnen. Matade Isabella och sen gick vi ner och käkade frukost. Micke kom precis när jag och Kevin hade ätit klart :p osis... 

Idag ska vi leka med Marie och hennes fina dotter Zoey! <3 ska bli kul. Har verkligen saknat dom. Annars händer det inte mycket. Blir och ta det lugnt.

Nej ska se lite på rederiet och sen hänga upp tvätten på tork. Håller på att tvätta lite.

Ha en underbar dag gott folk.... 


Ovido - Quiz & Flashcards