mammatherese

Alla inlägg den 6 augusti 2013

Av Therese Lindström - 6 augusti 2013 11:55

Nästan varje gång vi åker ner med återvinningen så är containern proppfulla och det är svårt att slänga skräpet. Man får bokstavligen mosa in allt. Och så ska det ju inte vara.

Det verkar inte vara någon som åker och tömmer där speciellt ofta. Så idag fick jag nog och har ringt runt lite, innan jag fick tag på rätt människa. Så nu har dom lovat att kolla upp problemet och skulle se om dom kunde utöka tömningen. Så nästa gång vi åker ner med återvinningen så kanske det går lättare? 

Man kan inte sitta och klaga jämnt, utan att göra något åt saken

Vaknade vid 08.00 med värk i ryggen. Ringde VC och fick en tid redan idag vid 09.00 Det blev lite stressigt men vi hann. En läkare undersökte mig och konstaterade att jag hade inge diskbråck el något annat "allvarligare". Och det var ju skönt och veta det. Så troligen har jag värk sen efter förlossningen och det kommer troligen gå över av sig själv. Det jag kunde göra för att "hjälpa" till lite var att röra på mig mer. Som det är nu så sitter jag väldigt mycket. Antingen när jag leker med Kevin, framför datorn el ute på altanen. Men det ska bli ändring på det nu! =)

Så får vi hoppas ryggen blir bättre med tiden :) så slipper ni mitt klagande hela tiden ;) 

Inte lika fint väder som igår. Tråkigt men det kanske blir bättre under dagen? Får väl se. Fast idag kvittar det, för vi har ändå inga planer för dagen. Tar det som det kommer...

Nej göra något vettigt en stund. Ha en bra dag gott folk!!




Ovido - Quiz & Flashcards