mammatherese

Alla inlägg den 1 april 2013

Av Therese Lindström - 1 april 2013 11:11

1 April idag :) vilket innebär att det är 1månad & 19dagar kvar till BF. Är med andra ord i vecka 34. Det är inte så jätte länge kvar fören vi får mysa med liten bebis. Det kommer verkligen bli underbart. Men samtidigt är jag lite nervös hur det ska bli med allt som jag har sagt förut också. 

* Hur kommer Kevin att reagera på bebisen?
* Vad för personlighet kommer bebisen ha?
* Hur ska jag hinna med att fixa i ordning både Kevin & bebis på morgonen innan dagis el andra viktiga ärenden?
* Hur mycket/lite sömn kommer det att bli?
* Hur kan vi få Kevin att känna sig lika omtyckt? delaktig?

Som sagt miljoner tankar snurrar i huvudet. Men som sagt detta är inget vi kan svara på fören bebis kommit. Vi får helt enkelt ta en sak i taget & göra det bästa av det :) Fixar andra det så gör vi det med *ler*

En sak är iaf säker och det är, jag kommer älska mina barn lika mycket <3

Nej ska ta och kolla på lite sommarkläder åt barnen :) tänkte dock beställa mest åt Kevin. Så svårt och veta vad bebisen kommer dra för storlek i sommar då man inte vet i förväg om hon är liten/stor vid födseln el något. Vill ju inte köpa massa kläder och så kanske hon inte kan ha något. Haha!

Fan HM hemsida krånglar. Får kolla senare då! :( Nej bäst och sätta fart med och fixa lite annat.

Ovido - Quiz & Flashcards