mammatherese

Alla inlägg den 14 april 2013

Av Therese Lindström - 14 april 2013 11:21

Att göra misstag kan vara "smärtsamt", speciellt när man inte verkar kunna få en andra chans. Det jag gjorde är inte okej och jag ångrar mig som fan att det blev sådär. Det jag gjorde är ju inte ett brott jag begått direkt. MEN det kvittar jag är ute ur spelet & får stå mitt kasst...

Just nu känns allt så deppigt. Jag har en del problem med graviditeten. Men ska ringa barnmorskan imorgon och se om jag kan få komma till henne i veckan istället för och vänta till veckan efter. Har tid egentligen den 23e. Får jag hjälp med mitt problem så kommer jag nog kunna bli lite gladare och kunna njuta av sista tiden som gravid <3 vad konstigt det känns och tänka att man är inne på slutspurten, inte sådär jätte lång tid kvar tills bebis är beräknad :) Hoppas bara jag inte får gå över tiden. Men det tror jag inte, tror faktiskt hon kommer komma före BF datumet som är 19maj.

 

Ska sätta mig ner & pyssla lite. För det kanke kan pigga upp mig. Just nu är jag bara så j*vla deppig ~ säger bara en sak, tur jag har mina pojkar som gör livet värt att leva <3

Ovido - Quiz & Flashcards