mammatherese

Alla inlägg den 5 april 2013

Av Therese Lindström - 5 april 2013 09:11

Klockan går verkligen sakta. Sitter här & väntar på att den ska bli lite mer så Niina kommer, och vi kan dra till stan (: Kevin är lika rastlös som mig och super trött är han också. Men ingen idé & lägga han nu, för han kommer inte mer än hinna och somna så ska jag väcka honom. Så jag vet en som kommer sova gott i vagnen sen <3

Såg nu i morse att Kevin har blivit lite snorig. Hoppas det inte blir värre :/ var ju inte länge sen som vi var sjuka. Fast med andra sidan under Kevins 18månader så har han knappt varit sjuk i huvudtaget. Peppar, Peppar. Vi har haft fruktansvärd tur :) och det är jag glad för. För det finns ju de barn som är sjuka hela tiden typ..

Nej ska ta mig ann om Kevin som är riktigt uttråkad & ledsen. Ingenting är kul ~

Ps.Hittade en rolig app på telefon i morse. Slängde ihop ett fint kollage. Här kommer bilden,

 

Ovido - Quiz & Flashcards